Reklamace
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Všechny kelímky pečlivě kontrolujeme, než je zabalíme a pošleme do světa. Ale i tak se může stát, že něco uteče – a od toho je tu reklamace. Věříme, že se na všem dá domluvit férově a v klidu. Proto ti vše potřebné rádi vysvětlíme a pomůžeme.
Kdy máš na reklamaci nárok?
Pokud objevíš vadu na zboží, která nebyla způsobena nesprávným používáním, máš ze zákona právo zboží reklamovat. Reklamaci můžeš uplatnit do 2 let od převzetí zboží, ale - reklamaci nelze uplatnit na běžné opotřebení způsobené používáním, ani na škody vzniklé nesprávným zacházením (např. vystavení kelímku přímému ohni, použití v mikrovlnce, silné mechanické poškození apod.).
Jak reklamaci uplatnit?
Vyplň náš reklamační formulář, kde nám popiš, co je s produktem v nepořádku. Zboží pečlivě zabal a pošli spolu s vyplněným formulářem, případně fakturou na adresu:
Kelímkuj
Monika Zdařilová
Veselíčko 162, 751 25 Veselíčko
tel. 605 732 411
e-mail: info@kelimkuj.cz
Reklamaci vyřídíme co nejdříve – nejpozději do 30 dnů od přijetí zásilky ti dáme vědět, jak byla vyřešena.
Co se stane po uznání reklamace?
V případě oprávněné reklamace máš právo na výměnu zboží, slevu, nebo vrácení peněz – podle povahy vady. Pokud nelze zboží vyměnit, vrátíme ti plnou kupní cenu včetně poštovného (nejlevnějšího, které jsme v době nákupu nabízeli). Náklady na dopravu při uznané reklamaci hradíme my.
Na co si dát pozor?
- nezasílej nám reklamované zboží na dobírku – takové zásilky nemůžeme převzít
- zboží musí být čisté, aby bylo možné s ním pracovat (zejména pokud jde o posouzení vady).
Nevíš si rady a potřebuješ poradit?
Napiš, zavolej, rádi ti pomůžeme.
+420 605 732 411
info@kelimkuj.cz